Kubra1112 Kızlar depentin L bedeni mi almak gerekiyor yoksa M mi kaç kilo için uyumlu L alsam fazla mı büyük acaba alan var mı ? Ben 79 kiloyum
Somerkadir4 Kubra1112 ben L aldım 77 ile doğurdum ama lastikli beli olduğu için sarar ve muhtesem bişey o kadar suyum geldi ama sızma olmadı hiç
Sunayaz Kubra1112 ben şuan 79 um m aldım geçen doğumumdada m almıştım sıkontı yaşamamıştım çok rahat etmiştim iyi kavramıştı vücudumu
heleninannesi06 Kubra1112 70 kg şuan 3 haftam var doğuma ben L aldım sezaryen olacagim ne olur ne olmaz diye yorumlar hep bir beden büyük alın yaziyordu 🙄
Nazlimom Kubra1112 M beden almıştım öylece duruyor hastanede ki ebe taktırmadı dikişlerin hava alması lazim dedi ordaki hasta bezlerini taktı ertesi günde orkid taktim