Merhaba anneler. 12 haftalik hamileyim ve bebeğim hareket ediyor. Dün gece lavaboya kalktığım zaman karnımın üst kısmında balık kayması gibi birsey oldu. Ve ilk defa olmuyor bu. 12 haftadan önce de hissediyordum ben. Kimilerine söylüyorum inanmıyorlar. Bir tane kizim var. Kızımda 19 haftalikken hissettim. Bu erken olunca tuhafıma gitti açıkçası 🥰. Var mı aranızda böyle bebeğini erken hisseden