Kızlar 24.haftadayım. Dün sahilde yürürken sağ bacağıma birşey oldu adım atarken bacak aramın oraya sancı giriyor sanki kasılıyor bişey. topallamaya başladım resmen zar zor yürüdüm arabaya. Kolayını bulsam elimle bacağımı tutup öne attırıcam o derece acıyor. Uyuyunca dinlenince geçer belki dedim ama yok. Gebelikle alakalı bir durum olabilir mi basına gelen var mı? Magnezyumda kullanıyorum bu arada