Bende bu sebepten dolayı nörolojiye gitmiştim eğer geceleri uyutmayacak şekilde ağrıyorsa MR istiyorlar ama diğer türlü de boyundan gelen bir ağrı da olabilir boynunuzu ve ensenizi tülbent gibi bişeyle sarın ve daima sıcak tutun iyi gelecektir inşallah. Rabbim şifa versin 🤲🏻🥰