_papatya-ilaydam06 36+1 im şu an ve bu kaşıntıya 32. Haftada tutuldum kadın doğumda 5 gun arayla iki kere kan verdim temiz çıktı cildiyeye gittim sonra bi kortizonlu kremler nemlendirici verdi faydası olmadı,sonra içim rahat etmedi gittim özel hastanede safra asidi testi verdim aç karna o da temiz çıktı yani gebelik kolestazından şüphelendiğim için verdim o kanları ama temiz..eğer hiç kan vermediysen bi kan ver önce karaciğer enzimlerine falan bakılsın gebelik kolestazı hem anne hem bebeği kötü etkileyen bir durum,değilse de normal alerjidir..bana doktor öyle dedi göbeğim göğsüm falan kıpkırmızı isilik gibi doğurduktan sonra geçecekmiş son yıllarda daha çok görülüyor gebelerde dedi