Sweetbabyy halamın iki oğlu var biri Yusuf ( madde bağımlısı ) birisi Kadir ( gay) ve benimde iki erkek kardeşim var birinin adı Gürkan 😂 sırf adı Gür kan diye ismi gibi yerinde duramaz bilmem ne dediler şu an kardeşimin maşallahı var ama kuzenlerim için aynı şeyi söyleyemeyeceğim 🤭 aynı zaman da küçük görümcemin adı Meryem güya Meryem ana İçin koyulmuş ama alakası yok çocuk yerinde durmuyor hem çok terbiyesiz hem çok saygısız yani ben böyle şeyler de ismin anlamına takılırım ama illa böyle dini olsun ya da kimsede olmasın falan öyle şeylere takılmayı sevmem ☺️ Ben oğluma Alparslan ismini verdim yiğit , cesur , yürekli kimse demek ☺️