Benmde norml ama korku var kendime güvenim yok o yüzden sezaryan istiyrm .. bugün dokotra gidecem geçen gün dedim bugün tekrar konuşacam sezeryana onay verise sezeryan olcam normlde doğursan acı çekiysn sezeryanda hepsi yavrnu kucağına alana kadar normla kolay diyrlar ama düşüncek olursan norml daha zor geliyr bana