Sevgikara Kızlar aranızda sürekli mantar enfeksiyonu geçiren varmı 🤦♀️ veya ne zaman bitiyo bu illet
Ayse3400 Sevgikara ilk hamileliğim de hayattan soğumuş nefret etmiştim bu mantar yüzünden. Fitil ve kremlerle biraz azarliyor tamamen kurtulamiyorsun. Bol su tüketmekten ve iç çamaşırı degistirmekten başka şansin olmuyor bu sürecte maalesef. Dogum yaptım kurtuldum. Çok geçmis olsun…
mervesglm Sevgikara hiç geçmedi benşm gebelik boyunca. Doğum yaptığım gün bitti. Hamilelikle alakalı bi durum maalesef
uraz_ve_annesi- Ben 2 aydır enfeksiyonla uğraşıyordum son gittiğimde mantara çevirmiş 2 fitil 1 de krem verdi doktor bakalım geçecek mi bol yoğurt ve kefir tüketmek gerekiyormuş ve sadece suyla temizleyip kurularkende peçeteyi 1 kere kullanmak gerekiyormuş katlayıp tekrar kullanmayın diyorlar bunları yapıyorum şu an ama etrafımdan doğum yapana kadar geçmedi diyenler de var bilmiyorum nasıl olacak 😑
Sevgikara uraz_ve_annesi- ay ne zor ya inşallah geçer sürekli tekrarliyo bu dediklerinizi bende yapıyorum ütüluyorum bide üstelik iç çamaşırları ama yinede oluyo
Sevgikara mervesglm ben yeni çekiyorum. Başlarda olmadı Allah’tan son 9 hafta geçer inşallah geçmezse mecburum çekmeye
Ftsyvz Hanımlar normal doğum mu yaptınız? Doğum sırasına bebeğe geçer diyorlar böyle bir durum yaşadınız mı
Aytiii aslında mantar olması saglıklı gebeliyin olmasıymış ama muayene edilmesi lazım ve asla geçmiyor
Merveofs Valla 2-3 aydır bununla yaşıyorum resmen. Bazen hafifliyor tamam geçti diyorum sonra bakıyorum yine aynı hâl bazen daha beter oluyor. Her şeye aşırı dikkat etmek gerekiyor temizlik, beslenme, ilişki..
eceulgen Ay aylardır bende akıntı problemi yaşıyorum günde 3 kere çamaşır değiştiriyorum. O kadar fena ki sürekli bir ıslaklık :( kaşıntı vs yok sadece akıntı