Devlet hastanesine gidiyorum ve bir kere gittiğim doktora bir daha gidemedim hiç randevu yakalayamadım. Başta arnavutköy devlet hastanesinde inci sema ya 2 kere gittim ama en son gittiğimde alay eder gibi konuştu çok sinirimi bozdu asistanı zaten yolmak istedim. Sonra sağlık çalışanları şiddet gördü diye haber yapıyorlar. İnsanı öyle bir noktaya getiriyorlar ki. Şimdi nerede doğum yapacağımı hiç bilmiyorum kafam çok karışık asla ilgili bir doktor çıkmadı karşıma. Maddi yönden şartlar uygun olsa hep özele giderim ama olmuyor bir muayenesi 250 olmuş doktorun. Zaten her şey ateş pahası. Rabbim yar ve. Yardımcımız olsun