Veraleyl Kızlar bebeğim karnımın yan tarafına vuruyor sürekli bazen böyle yapar ama bugün cok fazla yapınca endişelendim acaba normal mi ?
Yazyagmuru68 Veraleyl hayir cok normal benimkide hep yan trafa vuruyor pozisyonundan dolayi o trafa vuruyodur 24 haftalik olmamiza ragmen cok acitarak vuruyor hatta gece uyaniyorum bazenleri
Poyrazinannesiiii Veraleyl benim bebeğim hep yan pozisyondaydı kafası solumda ayakları sağımda olacak şekilde uzanıyordu beyefendi 32 haftalık oldu bugün kontrolüm var doğum pozisyonu aldı mı bakıcaz artık 🤷 ama bana hala aynı şekilde duruyor gibi geliyor 😂
Veraleyl Yazyagmuru68 32 haftadayız bazen vururdu ama bugün çok fazla vurunca birde akşamdan beri sürekli hareketli olunca tedirgin oldum biraz sagolun
Veraleyl Poyrazinannesiiii 😂en son gittiğim de baş aşağı pozisyondaydı genelde de öyledir hissederim yani bazen böyle sağımda hissediyordum hareketlerini ama dün aşırı hareketli ve yan tarafa vurunca bi tedirgin oldum demek ki pozisyon değiştiriyor 😅
Rumeysaaaaaaaaaaaa Veraleyl bende 32 haftaligim ve gerçekten sürekli sağ tarafında sanki oraya yer yapmış gibi sadece soluma yatınca orada hissediyorum hareketlerini
Rumeysaaaaaaaaaaaa Veraleyl ben mesela bazen eğilip kalkınca sağ kasıgım ezilmiş gibi bir anda sancı giriyor kalıyorum olduğum yerde