Kizlar 7 nisan da hafif peceteye silince kahverengi leke geldi 5 nisanda test yapmıştım ama negatifti . 4 gun gecikmem var . Testi ne zaman yapmalıyım boyle olup hamile kalan oldu mu. Ara ara adet olacakmış gbi oluyorum alt karin da batma sızlama oluyor hemen geciyor , sık sık tekrarlıyor sonra 🥺