Mervedogan00 Merhaba 32 haftalık hamileyim ve şehir Hastanesi’nde doğum yapmayı düşünüyorum yakın zamanda orda doğum yapmış olanınız veya yakını doğum yapmis olan varmı ?
Mervedogan00 Dilara9406 hayırlısı olsun sağ salim kucağınıza alın inşallah gebe okuluna katılınca eşler doğumhaneye gidene kadar yanımızda oluyormuş bununla ilgili bilginiz varmı peki (sancı esnasında v.s)
Dilara9406 Mervedogan00 gebe okuluna kait olmadim canim ama onu biliyorum Birde refakatci ve sanci cekerken kimi yazdirirsan hep o kaliyomus bi kere yazdirdigin gecerli oluyomus yani bende eşimi yazdiricam