Merhaba arkadaşlar 2 hafta önce kontrole gittiğimizde normal doğum pozisyonundaydı bebek kim görse beni göbeğin assagiya inmiş falan diyor gerçekten de baya aşağılarda takilıyo kasiklarima hafif agri girip cikti 2 kez az önce dogum yakın mı demek oluyor bu yani anlamadim ilk gebelik olduğu için🤷♀️