AleynaSvn Senacosar94 erkek gibi yani genelde öyle oluyor kesenin şekline göre kese yuvarlak ise kız farklı şekilde fasulye şeklinde ise erkek oluyor gerçekten de çok gördüm benimde ilk oğlum kesesi sizinki gbiydi şuan hamileyim kesem yuvarlak ve yüzde 99 kız 😍
Senacosar94 İlkim kızdı vefat etti 5 sene oldu kalp hastasydı.2. Ameliyatinda kaybettik.2 oglum var şimdi.İlk duam sağlık🤲🤲Gönül istiyo bir kızim olsun.Hayrlısı inşallah.Çok teşekkürler yorumunuz için🙂
1234321 Keseyle sağla solla alakası yok bence kiminin sağda kız kiminin solda erkek mesela.tamamen bebeğin durusuyla alakalı erkek olupta her ay kesesi farklılıaşan usg ler gördük