miraninannesii Kızlar 21 haftalık gebeyim bugün vajinanın içinde ara ara ağrım oluyor daha demin ayaktayken birden ağrı girdi karnıma bir sancı girdi saniyelik sonra geçti nedeni nedir acaba benim gibi başına gelen varmı
Nhr03 miraninannesii canım bebeğin pozisyonu ve de hareketinden kaynaklı oluyormuş diyebiliyorum ben hayta bir video bile var bununla ilgili internette
Bebisler Fazla Ayakta Durmamaya Çalış Ayaklarini Uzat Dinlen Kendini Yoracak Isler Yapma Bol Bol Dinlen
miraninannesii Bebisler aslında fazla bir iş yspan biri dglm bı yemek bide ev supur sil ama dediğiniz gibi 2 gün çok ayakta kaldım ondan dolayı olabilirmi cumartesi doktoruma gidicem o yüzden panik oldum erkenmi gitsem
Nhr03 miraninannesii içiniz rahat etsin gidin tabi ki ama ben normal bir durum diye biliyorum inşallah hiçbir sıkıntı yoktur