Benimde ilk oglumda hıc bir sancım yokken dogumuma 2 hafta kalmısken bebegım bendeki enfeksiyon dan kapmış acil doguma almam lazım dedi doktor sözde muaneye gittim☺️hiç acılmam yoktu korkutmak gibi olmasın herkezın farklı olur benim birde ilkti ondan sanırım 1 bucuk gün boyunca doguramadm en son kestiler bebegım rahımde sıkıstı ıkınmaya gücüm kalmamıştı artık öyle zorlu sürecim olmustu🥺