Meevetolu canım diyetle kontrol altına alabilirsin çok yüksek değil insülin kullanacak değilsin ama dikkatli ol şeker tehlikeli bişey. Hayatından abur cubur, tatlıları, hamur işleri, gazlı içecekler, beyaz ekmek, şeker yükseltecek meyveleri çıkar çocuğun ve senin sağlığın için bir süre idare et. Benimde şom yüksek çıkmadı daha sonraki açlık tokluk kontrolünde normal çıktı hatta ama doktor dikkat et ilerde yükselmeyeceği anlamına gelmez dedi. Dikkat edicez yapacak bir şey yok 🤭