Kese şeklini tam anlayamadım ama sana şöyle söylym genellikle oluyo ben çevremde çok şahit oldum doğruluğuna kesenin şekli yuvarlak ise kız fasulye şekline benziyor ise erkek oluyor benim oğlumun kesesi fasulye gibiydi şuan 9 haftalık hamileyim bebeğimin kesesi yuvarlak ve kız olduğunu düşünüyorum öyle de hissediyorum