Arkadaşlar merhaba,
Balıkesir Edremit’te özel doktor muayeneleri çok pahalı değil mi? Sizler ne kadara gidiyorsunuz muayeneye?
Devlet hastanesine gidenler var mı?
Riskli gebeliği olan arkadaşlar doktorlarınızla iletişiminiz nasıl? Bir sorun olduğunda ulaşabiliyor musunuz?
Özellikle doğum yapmış anneler doktorları hakkında bilgi verirse hepimize çok yararlı olur.
Edremit’te yaşayıp doktora/doğuma Balıkesir’e gitmeyi düşünen var mı? Şehir hastanesi çok iyi diyorlar, bu konuda tecrübesi olan var mı?
Bölgedeki tek özel hastanede daha önce doğum yapmış ve verdiğim ücrete değdi diyenler var mı?
Hamilelik zor bir süreç. Bizimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız?