semadmrds 34+2 yim anneler halk arasında kız erken doğar oğlan gününü doldurur diye bir söylenti var gerçeklik payı nedir🤔.daha hazırlıklarım duruyor.doğum çantası bile yapmadım.
sudamlasi semadmrds öyle bişey yok canım yengem 41 haftalık olmuştu hala gelmedi bebeği en sonunda mecburen sezeryan oldu bekleseydi 42 bile olurdu
semadmrds Normal Doğum bekliyorsunuz öyleyse.bende oğlumu normal doğurdum inşaallah kızımda öyle doğar
Eminetekin 41 haftalığım o erken doğar kız çocuk felsefesiyle 35 haftadan beri bekliyorum alakası yok her bebek kendine özel.