kızlar bişey sorcam ya 17+3 hamileyim bu bi kaç gündür karnımın sol tarafında şişlik oluyor yumruk hissi gibi sonra ortaya doğru gidip kayboluyor olduğu zaman mesela karnımın alt kısmı sol tarafı şiş sert oluyor diğer taraf yumuşak oluyor sonra ortaya doğru geçiyor aynı durumu yaşayan varmı aranızda