Kızlar şuan 29 +5 im. Ama doktorum NTS günü verdi çarşamba günü. Ozman 30 haftalık içinde oluyorum. Ben biraz panik oluyorum dedim işte sağlıklı olacak mı diye düşünüyorum. Doktoruma NTS ye gir dedi. Erken değil mi daha böyle demesi beni daha çok panikletti. Genelde sancı için giriliyor ya. Başka NTS de neye bakılıyor. Erken giren var mı benim gibi