Tulayyyy inanmak değilde genede merak yapmıştım ilk gebeliğimde erkek demişti oğlum oldu ikinci gebeliğimde Yani hamile kaldığım tarihi soruyordu Aralık yazınca kız Ocak yazınca erkek diyordu demkki aralıkmış kızım oluyor yüzük testi olsun oda kızdı karbonat testi yaptım oda kız çıktı tesadüf mü artk bilemicm yni