Mervedgnkl bende içiyorum canım yemeklerde 1 bardak ama yavaş yavaş ben içeseye kadar asit falan kalmıyor ama 1 bardaktan fazlasını içme ben doktoruma sorduğumda her gün değil ama haftada 1 gün içe bilirsin dedi o da 1 bardak dedi onu da önermiyor ama canım istediği için ve çok seviyorum zaten