RaYaRY şöyle söyliyim saat 14 gibi sancıları başladı biraz evde sancılarını çekti duşa girdi falan 16 da hastaneye gitti. 20.00 gibi de doğurdu. Ertesi günde öğlen 13.00 gibi çıktı hastaneden normal yaptığı için fazla kalmadı yani. Bende ondan tecrübeleniyorum 😁 fazla kalmadığı için de çok bişeye ihtiyacı olmadı aslında. Sezeryanda farklı olur. Ama bebek için 3 4 takım yap kıyafet, kendin içinde mutlaka lohusa kilodu ped pijama falan götür çünkü kanaması çok oldu sonrasında çok üst değiştirdi