Sevvalltnc Gözünüz aydın, sağlıcakla alırsınız umarım oğlunuzu kucağınıza 🥲 Bende bugün muayene oldum, ikili test için gittim. 12+5teyiz. %70 erkeğe benziyo dedi ama ben yinede sizinde cinsiyet sonradan değiştiği için kesin erkek gözüyle bakamıyorum 🙈