Esraefllshn Sabah doğumum var eşimde bende uyuyamıyoruz ay nasıl heycan nasıl üzüntü var bilemezsiniz 🙏🏻 Bana dua edin nolur
Esra16 Esraefllshn benimde doğum sabah saglikla kavusalim bebislerimze insallah bizde uyuyamadik hala 😊
denizefe ben dguma gıdecegım sabahn gecesı esımle sarıldık bırbırımıze uyumaya calıstık bu yalnız son gecemız dedık son sarılmalarımız bır sure dedık gercektende oyle oldu😂 oglm asla babasıyla yanyana gtrmedı bızı ılk uc sene smdı kıskanması gectı sukur ama sımdıde hamıleyım😂 rabbım sag saglm kucagınıza almayı naısp etsın evlat bambaska