Saara1401 Kızlar bir anda mı geliyor uoksa bir kaç gün önceden sinyal veriyor mu normal gecırdıgımız bir günde de bi anda gelebilir mi sancımız falan merak ediyorum
Aybukeomrrr Saara1401 boydan aynadan yandan bak göbeğin aşağı düşmüşse 2 hafta içinde doğum yapacaksın demektir. Ayrıca bu kişiden kişiye değişir mesela benim sinsi sinsi gelmiş ben de normal hamilelikte olan ağrılar zannediyordum bi gittim 2 cm açıklık varmış
hopelessMom Saara1401 kisiden kisiye degisir. ama bikac gun önceden sanciyla da baslayip sinyal da verebilir. o yüzden dikkat edip yalanci mi dogum sancisi mi anlaman lazim
GebeHanim_ Aybukeomrrr ben anlayamıyorum düşmüş mu siz fotoğraftan anlayabilir misiniz Bende geçen sanci çıktı 80 ama hissetmemisim
Aybukeomrrr prensannesi1649 göbek düştükten sonra 2 hafta sonra doğum yaptım Açıklıktan sonrayı soruyorsanız o gün içinde doğum yaptım sabah açıklık vardı akşam doğum yaptım
Aybukeomrrr prensannesi1649 kiiiden kişiye değişir bu belki benim de haftalar öncesinden vardı açıklığım hastaneye gidince öğrendim
Beyzanrr prensannesi1649 kişiden kişiye değişir canım o ona kalsan benim 32. Haftada göbeğim düştü şimdi 35. Haftadayım bi daha ki hafta kontrolüm var
Saara1401 Bnm karnım hep aşağıdaydı da düşmeden kasıt bazen boşalmış gibi yumuşak hissediyorum öyle olabilir doğru her doğum farklı kişiden kişiye degısır belirtilerde sağlıkla beklıyelım 🤷🏻♀️