Rab Kızlar boş gebelik geçirdim bir hafta önce kürtaj oldum.tekrar bebek istiyorum.siz kürtajdan ne kadar sonra hamile kaldınız
htccsknr Rab en az 4 ay bekle ben öyle yapmıştım ve 4 ay bile az geldi çünkü 2. düşüğümü yaptım ve vücudum kaldırmadı peş peşe ikisini.. İlinci de çok fazla kanamam oldu.. 3-4 gün hastane de kaldım.. Kısacası uzun bi süre düşünme bence.. Kemdin için..
Asibel Rab kürtaj olduktan sonra 4 ay deneylemedik ilk denediğimiz ay hamile kaldım. Ben de boş gebelikten kürtaj olmuştum şu an 27 haftalık hamileyim 🐣 en hayırlı zamanda nasip etsin rabbim size de
Pinkpurple Asibel boş gebelik sonrası bir önlem aldınız mı yeni gebelik için? İlaç falan kullanıyor musunuz
Nehir-Poyraz Rab doktor bana adet olduktan sonra kalabilirsin demişti kürtajdan sonra iki kez adet oldum sonra hamile kaldığımı öğrendim
umut123_ Rab Herkesin vücudu farklıdır. Doktorunuzla detaylı muayeneden sonra en iyi o kadar verir. 1 adet bekleyip sağlıklı hamilelik geçiren de var. Aylarca beklemesine rağmen tekrar düşük yaşayan da
Rmysa0308 Rab bende Eylül ayında boş gebelikten kürtaj oldum iki ay adet göremedim ilaçla adet gördüm iki ayin sonunda Mart ayında da tekrar hamile kaldım çok şükür
Selenayylmz Rab bende aynı oldu kürtaj öncesi 2 tane biyokimyasal gebelik yaşadım 4 ay dedi doktor korun sonra bırak diye 6 ay oldu hala hamile kalamadim
Asibel Pinkpurple hayır. Devlete gittim genetik test için ve kan pıhtılaşması var mı diye. Kan pıhtılaşmasında bi sıkıntı olmadı genetik test çıkana kadar tekrar hamile kaldım ama onda da bir şey çıkmadı. Şu an 27 haftalık hamileyim bir sıkıntı yok çok şükür