Zehraa3 Merhaba korunmasız ilişki olmasına rağmen neden hamile kalınamıyor bir sorun da yok insan düşünmeden edemiyor 🤦🏻♀️
btlbsr Zehraa3 stres ve gebe kalayım diye beyinde sürekli düşünmek çok etkiliyor. Oluşuna bırakın. Rabbim doğru zamanda hayırlı evlat nasip etsin
Sumeyyeerdem Zehraa3 sağlıklı olanı bu zaten istersen bi ovülasyon testini dene ben 8 ayda hamile kaldım bi sıkıntınız yoksa hormonlarda yada yumurtalarda rabbim inşAllah nasip edeceği zaman da vardır
Zehraa3 Teşekkür ederim 3 ay oldu deneyeli sadece nebılım hanı aklımızda kalmış o iş olunca hemen oluyor dıye 😅 nasip inşAllah hacamat olacağım kendım ıcın tabı çocuğada vesile olur inşAllah 🥰
ummuhan5506 Zehraa3 stresten uzak gelişine bırak tadını çıkar, çocuk için ilişkiye girdiğini unutmayı dene