mutluaile11 Bence norma çünkü doğum sancınız olsa gün içinde de sizi sürekli yoklar artık yeri daha da dar olduğu için bebişin bağırksaklsr da iyice sıkışmış durumda bundan kaynaklanıyor olabilir siz yine de doktorunuza da danışın nst de sancınız varsa da çakacaktır zaten