iyikianneyim Herkese merhaba gebeliğinde TSHı çok yüksek çıkan oldu mu acaba? Şuan 17 haftalığım 2. Gebeliğim ve 8 haftalıkken tshım 50 küsür çıktı. Şuan çok şükür sağlıklı görünen bir gebeliğim var ama çok korkuyorum başına gelen var mı acaba :(((
MiracAlpinveUmutunAnnesi iyikianneyim Bende hamileyken ilaç kullandım bu sebepten gerçi halen kullanıyorum oğlum 4 yaşında merak etmeyin doktor kontrolünde sürekli ilaç kullanmanız gerekiyor
Maviii iyikianneyim ilk gebeliğimde bende ilaç kullandım oğlum 3.5 yaşında çok zeki ve sağlıklı kendinize evham yaptırmayın.
Zeyyyn iyikianneyim ilaçla düşer merak etmeyin düzenli kullanın sağlıklı bir şekilde doğum yaptım çokta akıllı kızım🌸