Çok uzatmak istemiyorum, sadece hamile bebek bekleyen annelere motivasyon olması için doğum hikayemi yazıyorum 💓
16 ocak tarihinde her zamanki gibi rutin kontrole gittiğimde nst de sancım çıktı. 2 cm açıklığım varmış üstelik, doktor sancın var mı diye sorduğunda ben yok dedim ebeyle birlikte birbirlerine bakıp maşallah ya dediler . Eve gittiğimde minik minik belime ve kasıklarıma ağrılar giriyordu doktor muhtemelen doğum yakındır demişti. Duşa girdim evde pilates topum vardı spor yaptım. Size tavsiyem gerçekten sancınızı evde çekin ve imkanınız varsa bu topu alın çok yardımcı oldu. Eşime haber eder etmez eşyalarımızı, hastane çantamı puseti alıp hastaneye koşmuş 😅😅😅 doğuma girmeyecek misin diyor, bu erkekler alem gerçekten.
Kızlar öncelikle sancıları güzel karşılayabilirseniz gerçekten kendinize kolaylaştırırsanız, strese girmezseniz süreç daha hızlı ilerliyor. Eğer tam tersi olursa açılma da yavaşlıyor bebek strese giriyor.
Ben hastaneye gittiğimde 6 cm açıklık vardı elbette o saatten sonra başladı asıl zorluk. Daha önce çok video izledim nefesimi kontrol ettiğimi bağırdığım takdirde daha çok yorulacağımı biliyordum.
Odamda duşa girdim yürüdüm bazen gerçekten ağladım yalan yok. Yani ağladım heyecan korku endişe vardı. Açıklığa girdiğimde zaten her şeyin oldu bitti olmasına çok şaşırdım. Saniyeler içinde bebeğim balık gibi kaydı . O anki hislerimi tarif edemem hüngür hüngür ağlamaya başladım acı ağrı yorgunluk uykusuzluk her şeye değermiş.. bi baktım gözleri kapalı nasıl ağlıyor ki ben duygusal bir insan değilim normalde o dakika anneeemmm demeye başladım. O dakikadan itibaren asıl sevgi evlat sevgisiymiş.. ne ana ne baba ne eş, tek gerçek evlat sevgisi..
37 haftada 3500 kilo 52 cm geldi oğlum 🧿
Yaklaşık 2 tane dikişim var hamilelikte çok yeşillik tükettim. Maydanoz nane roka, sütümün çok olması bu yüzden ebe deöyle dedi . Yeşillik çok tükettim sütüm çok geldi maşallah emzirmediğim zaman bile akardı uyansa da emzirsem derdim. Size tavsiyem gerçekten bol su için yeşillik yiyin. Bir de hamileyken bir insanın bir senede yaşadığı duyguları hamile bir insan bir günde yaşıyor, doğum yaptıktan sonra bu hormonlar bir anda yerine gelmeye çalışınca insan dengesizleşiyor sinirli oluyor ağlıyor yaninduyguları çok dengesiz yaşıyor buna da loğusalık deniyor zaten . Lütfen çevrenize hastane odasına sizi anlayan sizi alttan alacak yakınınızla olun. Yani refakatçi olarak böyle birisini alın daha sonra tartışma sinir öfke çok yıpranırsınız eğer o kişiden haz etmiyorsanız Anlaşamıyorsanız lütfen refakatçi olarak almayın. Loğusalıkta edilen kavga unutulmuyor loğusa kini mezarda biter derler.
Biraz acele yazdım sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz 💓