29+3 önceki haftalarda çok iyi hareket ediyordu. Son birkaç gündür çok sakin burada daha önce bu haftalarda hareket azlığından bahsedenleri görmüştüm panik yapmamaya çalışıyorum o yüzden. Büyüdükleri için alan daralıyormuş bir de sanırım büyürken yavaşlıyormuş hareketler bilmiyorum ben tam yazılanları okumuştum. 🙄 normaldir inşallah eskiden karnımda bariz hareketini görürdüm şimdi yok sadece hafif hissediyorum