arenimo Kızlar merhaba ☀️ 36+5 e girdik bugün gün boyu hiç hareket hissetmedim bebekte akşama doğru bi ara 2 saniyelik bi hareket hissettim onun dışında kıpırdanma olmadı normal mi acaba? 🤦🏻♀️
Elfidam arenimo dun bu yuzden 4 kez nst ye girmek zorunda kaldim. Hep uyuyordu. Aeada bi hareketlendi sadece. Stres yapmayin bebegi etkiliyor ve uyuyor maalesef 😞
Busrayildiz Evet canım büyüdükçe hareketleri kısıtlanıyor ondan sen karnını biraz sars hareket edecektir
Busrayildiz arenimo ama büyüdükçe yeri dar olduğu için çok hareket etmez canım ama 2 saat te 10 hareketini takip et
Elfidam Busrayildiz 2 saate 10!hareket mi Doktorum dun gun icinde en az 10 hareket dedi ,bu hareket sayma mevzusu cok karisik geliyor bana
SonglKayaIbiolu Benimde 35ten beri öyle normalde fıkır fıkırdı her fırsatta şimdi biraz daha kısıtlandı hareketleri. Geçen gece bende endişe ettim biraz hareket ettirdim karnımı karşılık verdi rahatladım ☺️ Şimdi alıştım bu duruma
Elfidam SonglKayaIbiolu benim gece misil Misil hic hsreketini hissetmiyorum ☹️yada benim uykuma denk geliyor . Karnimda calkalanma, hickirik cok nadirde dizleriyle karnimi sisirip indirdigini hissediyorum
melikeaynrr Ben bilerek sayma işine hiç girmedim sadece tedirgin anlarda sakince durup bekledim hareket alınca devam ettim çünkü sayma işine girersem çıkamam biliyorum 👍🏻😄