Asya Kızlar iki gün önce baktrdım kandaki enfeksyon (crp) 13 bugun yine baktrdım 39 olmuş bu gibi durumu olan varmı antibiotik başladm ama internette düşük müşük yazıyo çok korkuyorm 22 haftayım bu arada başına gelen varmı bu
baharclk Asya Bende 22. haftadaym 18de kan tahlil sonuçlarmda enfeksiyon görüldü şimdi arttı mantar sanırım genital bölgede. Sizin kanda dediğiniz farklı galiba
Asya baharclk idrar yolu enf . Var hemde kanda enf. Var idrar yolundaki değilde kandaki önemli rahim açılmasına falan sebep oluyo çünkü
baharclk Asya Benim neyde bilemedm daha doktoruma gitmedm belirtilere göre mantar gibi gözüküyo ama bakalm korktm bende şmdi