3 gündür misafir agirlamak zorunda kaldim ee haliyle de cok yoruldum beni ishal yapacak hicbir sey yemedim, ki ben normalde full kabizlik cekiyorum. Su an 35+5 deyim bir cok kisiden de dogumdan once ishal olduklarini duydum sizce dogum habercisi mi? Full ekmek makarna yedim yani bu sira ishal yapacak bisey yemedim o yuzden saskinim agri sizi da yok normalde ishal agrili olur ama ben gazim var sanmistim sonra bi baktim ki batmis her yanim dusa girdim temizlendim ama gun boyu hala devam ediyor.. belimde de yorgunluga bagladivim bi agri var ama kasiklarimda filan agri yok karnimda daha dusmedi bebek hala ayni hareketli.. yardiiim edin