Bizde 20+5teyiz çok şükür güzel gidiyor oğlumla geçen hafta detaylı ultrasona girdim çok stresliydim bir şey çıkarsa diye ama çok şükür çıkmadı inşallah hepimiz sağ salim kavuşuruz tek sıkıntım şimdiden sıcaktan falan hemen bunalıyorum yaz gelince daha da ağırlaşmış olacağız nasıl geçecek o kavurucu günler bilmiyorum Allah yardımcımız olsun inşallah ☺️