Bende aynı arayışlar içindeyim takvimlere bakıyorum ama bugün yeni bir Bilgi öğrendim.
Cinsiyet belirleme kromozomu babadan geçtiği için eşinizin annesinin ilk çocuğunun cinsiyetine bakın. Örneğin eşiniz iki kardeş bir ablası var. Annesinin ilk çocuğu kız (yani ablası=senin görümce) sizin çocukta kız olabilir gibi.
Elbette tüm bunlar ihtimal ama bunu öğrendikten sonra çevreme baktığımda herkesin gerçekten öyle çıkıyor. Sizin ailenizde durumlar nasıl paylaşır mısınız?