Cerennnn5858 canm öncelikle ben yıllardır duzensz adet oluyorm.iki ay,üç ay olmadığım oluyordu ilaç desteği gerekiyordu.bazen de kendlgmden oluyordum.ama hiç otuz günde olmadm.bes yıllık evliyim başka bir rahatszlgm vardı o yüzden bebiş yapamdm.evliligmzn dördüncü yilnda artk bebe denedk bir yl kendlgmden olmadı doktora basladk.esimde sknti yok bende pko var sadce.rahim filmi çekildm temiz ckti.klomen femara çatlatma iğnesi oldm ama malesef işe yaramadı.en son aşılama yaptık o da tutmadı .ben bu on ay da on kilo aldm.malesef birktm artk ddm olmayack.niyeyse stresi de birktm ovulasyon testi aldm o ay hamile kaldm streste büyük düşman🙂uzun oldu biraz 🙂çikolata kisti için doktora gttn mi 🙂ve daha önce iki kere ovulasyn testi yapmıştım ama calstgm için düzenli yapmstm.bu sefer çok dkktli oldum 🙂kızım iki aylk🙂