Nisandua1 Çatlatma iğnesi oldum 10 gün oluyor olduğumdan beri kasıklarımda ve alt karnımda agrı hiç kesilmedi özellikle ilişki sonrası oluyor böyle birşey yaşayan var mi yada oldumu
Unukor Nisandua1 ben çatlatma iğnesi sonrası ağrıdan hastanelik oldum. Öyle ağrıyordu ki ne ayağa kalkabildim ne tuvalete gidebildim o kadar kötü oldum. Doktor olası dedi zaten
Cemileyavuz01 Nisandua1 çatlatma iğnesnden snra kaşık ağrıları normal korkmayın bir süre sonra geçiyor
Sedos16 Kasık ağrısını siddetli yasadim ustune bir de kanama yaşadım. Ben de hastanelik oldum , serum takildi. Develt hastanesinde acilde muayene oldum hicbir sebebi de bulunamadi kanamanin. 2 gun raporlu evde yattim agridan işime gidemedm.
SosyeteMantisi Nisandua1 yarın 10. Gün olmuş oluyor iğnenin etkisi geçmişmi diye yarın yapmayı düşünüyorum siz ne zaman yapacaksınız