Selamünaleyküm bayanlar Allah rızası için başına gelen varsa benı bi aydınlatsın gecen ayın 6 sında düşük yaptım tm 1 ay sonra adet oldum yanı ramazanın ilk günü oldum 7. Gün tam temizlendim dedim yıkandım tekrar başladı kanama hala da sürüyo yarın lekelenme yarın 10. Günüm normal midir sizce cok üzülüyorum ne orucumu tutabiliyorum ne de kuranımı okuyamıyorum başına gelenn😒