Kesinlikle gitmelisin. Pruluton depont iğne vururlar. Kanama şiddetine göre. Bebeğinin kalp atışını ve amniyon sıvısını rahim ağzı uzunluğunu bebeğinin hareketlerini kontrol ediyorlar ben 13. Haftadan beri sürekli bu durumdayım. Lekelenme mi oldu yoksa? Kanama ped dolduracak kdar mı? Kırmızı leke mi geldi ağrın var mı? Herbiri çok önemli bekleme evde git.