EyLina 10 dakika önce 13+3 olduk 😂 bel ağrısı, ara ara kasık ağrısı oluyor onun dışında gayet iyiydim. Bugün bulantı ilacımı kesmeyi denedim hatta çünkü o kadar iyi hissediyordum ki dedim heralde bitti yani bulantılar boşa ilaç içmeyeyim. Nevrim döndü, feleğim şaştı 😂 bir daha da bırakmam 😂😂