Narmin21 yani cnm daha doğurmadım ama 😂 oğlumda belirtilerim olmuştu kusma olsun mide bulantıları olsun ikinci bu geç döllenme Buda kızmış şuan 15+4 deyim bu haftaya gelene kadar hicbir belirti yaşamadm ne kusma ne halsizlik ne bulantı hicbir şey yaşamadım cok şükür cok rahat geçti umarım devamıda böyle güzel gider kızım bana kıyak yaptı 😂rahat geçirtirdi anasına