Aynur6152 Son 10 gündür sıklıkla parmak uclarim uyuşuyor bunu daha önce yaşayan varmı şuan 27+0 gebeyim
Kalp_ve_annesi05 Aynur6152 bende yarın 27 oluyorum evvet bnde ilk aylarda cok oldu magnezyum eksıklıgınden oluyodu ılac kullandım gectı muz ve sade sodada tavsıye ederım
12_ze Aynur6152 aaa bende 4 gündür el uyuşması sabah kalkıyorum elim şişmiş ve uyuşmuş şekilde kalkıyorum neden olduğunu bilen
Busramzcgl Aynur6152 33.haftamdayım son 2 aydır hissediyorum hala devam ediyor hafta ilerledikçe kolda ayakta da aynı şey oluyor
Kalp_ve_annesi05 kahvesever__ benim de belim agrıyo artık sızdede var mı bıde yemek yedıkve midem bagırsagım acıyo sankı zor sındırıyo
irem_ekmekci55 Şuan 31. Haftadayim 23. Haftada başladı şuan birde dirsek eklem ağrıları eşlik ediyor dayanılmaz. Doktorum ilaç vermedi maalesef. Parol ile yaşıyorum resmen doğumdan sonra geçmesini umuyorum
kahvesever__ Kalp_ve_annesi05 benim de bellerim çok agrıyor sürekli yatıyorum yoksa ayakta duramıyorum
Kalp_ve_annesi05 kahvesever__ bende yemek ev ısı o kadar az ayakta duruyum 9 aylık gıbı belım agrıyo bıde yazıftım ben belım ınce ondan herhalde kaslar zayıf
kahvesever__ Kalp_ve_annesi05 valla hamilelik çok zor rabbim yardımcımız olsun anne olmak gerçekten çok zor emek işi
Kalp_ve_annesi05 kahvesever__ öyle Canım rabbım kolaylık versin isteyenlerede hep versın inşallah benım ılk aylarım cok zordu resmen kusmakla gectı şükür 5. 6. Ayda ıyıydım şimdide farkkı farklı agrılarım basladı cıdden zor naz yapan bı ınsan degılımdır ama agrıdan sızıdan bagzen hıcbırsey yapamıyorum
kahvesever__ Kalp_ve_annesi05 aynen benim de çok zor geçti hamileliğim şuan yolun sonundayız ama ondan önce baya zordu ilk 4 ay mide bulantısı halsizlik baş dönmesi yaşadım o geçti mide yanması el ayak şişmesi uyuşması bel ağırlaması agrılar sızılar başladı karnım baya büyüdü baş agrısı vardı uykusuzluk zaten var yani varda var
Kalp_ve_annesi05 Banada doktorum demişti yürüyuş yap dıye ev ıcınde haraketlı olsan bıle yuruyusun yerını tutmuyo