Aycaktas Çok geçmiş olsun. Benim de yarın sezaryenim vardı, bugün teste gittim kovid pozitif çıktım. Boğazınızda bir şeyler varsa pozitif çıkabilir, isterseniz test yaptırın ve doktorunuzla konuşun. İçiniz rahat olsun. Benimkini 5 gün erteledi doktorum. Şu an sezaryene girmek için aciliyetim yok. Ama sancım suyum falan gelirse direkt gideceğim, ona göre hazırlanacaklar doğum için. Gripten pek farkı yok bendekinin de. Hatta kovid olduğumu düşünmedim bile. Temkinli olmuş olursunuz. Tekrar geçmiş olsun.