burcuo Merhabalar, Doğumda kordon kanı / dokusu saklanması ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Aranızda saklatan var mı veya saklamayı planlıyor musunuz? Gerekli görüyorsanız / görmüyorsanız sebepleriniz nelerdir? Doktorunuz öneriyor mu?