Babyontheway Merhabalar normal mi sezeryan mı olacağı henüz belli değil.. Siz nasıl kilot tercih ettiniz
Ssari1903 Babyontheway ben direk depend almıştım kiloda gerek kalmamıştı ama normal doğum yapmıştım kanama galan olduğu için kilot giyemiyorsun zaten depend yarı kırkım çıkana kadar kullandım
Dark Babyontheway depend alcaksaniz gerek kalmıyor. Zaten külot gibi. Ama alirsanizda çok sade rahatsız etmeyecek yüksek bel bir külot alin. Eski usullerden olabilir pamuklu
Limons Depend cok iyi oluyor gercekten de. Cok rahat. Israrla camasir giymek istiyorsaniz dusuk bel ter etmeyin lastigi dikisinize denk gelir.