Melishera Kızlar dün sabah 8 de doğuma alındım neyse ben hastaneye gelene kadar ağlıyorum ama korkuyorum. Önlüğümü giydim ameliyat haneye girdim anestezi uzmanım spinal anestezimi yapacak ama kendimi kastığımdan dolayı iğneyi 4-5 defa çıkartıp tekrar tekrar yaptı artık seni uyutalım olmuyor dedi bende uyumak istemiyorum dedim. O zaman kendini kasma kamburunu çıkar son kez denicem olmazsa genel yapacam dedi hemşire önümde durarak bana sarılarak kamburu çıkarttı iğne başarıyla oldu etkisi gösterdi. Doğum anında çok safra kustum bana ilaç verdiler hafifledi sersem gibi oldum doktor soru soruyor yanıtsız kalıyorum. Her neyse acı yok ama içimden bebegimin çıktığı hissettim salladım girmemle bebeğimi bana göstermeleri bir oldu. Allah'a şükür hiç sıvı almadım diyebilirim az birşey aldım ne bel ağrım nede baş ağrım oldu. Doğumdan sonra dikis yerim çok ağrıdı ağladım resmen birde yürürken acı çektim bağıra bağıra korkacak birşey yok. Şuan ben bebeğimi izliyorum sadece 👶🙏
Aryam Melishera bir omur mutlu olun inshAllah biz daha 14 uz shimdiden chok ozluyoruz chok shanslisin guzel anne